Kaip grąžinti prekę?

Kaip grąžinti prekę?

Internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes galima pateikti grąžinimui per 30 dienų nuo jų gavimo datos bet kurioje JD Sports parduotuvėje arba siunčiant į sandėlį. Norėdami grąžinti prekę, prašome atsispausdinti, užpildyti ir pasirašyti grąžinimo formą, kurios elektroninę versiją siunčiame Pirkėjams el. paštu. Laiškas su grąžinimo dokumentais siunčiamas automatiškai, todėl galėjo patekti į spam/šlamšto dėžutę. 

Grąžinti prekes galite išskirtinai tik tuo atveju, kai prekės grąžinamos nenaudotos ir tos pačios būklės, kokią gavote pristatymo metu. Siunčiant grąžinimą į sandėlį Pirkėjas pats pasirenka siuntos vežėją ir apmoka siuntimo išlaidas. Jeigu neturite galimybių atsispausdinti grąžinimo formos, prašome ranka ant tuščio popieriaus lapo surašyti sutarties atsisakymo formą, kurią rasite ČIA. Prekę kartu su (PVM) sąskaita faktūra ir užpildyta grąžinimo forma atneškite į bet kurią JD Sports parduotuvę arba išsiųskite adresu:

UAB No Limit Logistika
Minsko pl. 55
LT-13279 Kuprioniškių km., Vilniaus r. sav.
Kontaktinis tel. nr. +370 680 865 30, skirtas tik siuntų tarnyboms.
Su užrašu ant siuntos: „JDSPORTS.LT - grąžinimas".


Jeigu grąžinimą siųsite registruotu paštu arba per LP Express, prašome nurodyti adresą:

UAB No Limit Logistika

Terminalo g. 8 
LT-13279 Kuprioniškės (k.), Vilniaus r., Nemėžio sen.
Kontaktinis tel. nr. +370 680 865 30, skirtas tik siuntų tarnyboms.
Su užrašu ant siuntos: „JDSPORTS.LT - grąžinimas".


Ne vėliau nei per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos grąžinsime Jums įmoką į banko sąskaitą, iš kurios buvo apmokėtas užsakymas. Jeigu mokėjote grynais arba kurjeriui/paštomate, prašome nurodyti banko sąskaitos numerį grąžinimo formoje. Kai tik grąžinimas bus užregistruotas sistemoje, informuosime Jus apie tai el. paštu.


Priimame tik siuntas išsiųstas tiesiogiai į sandėlį. Siuntų su atsiėmimu pašto padaliniuose ar paštomatuose neaptarnaujame.


Fizinių JD Sports parduotuvių sąrašą rasite paspaudus šią nuorodą.


Norint išsiųsti grąžinimą iš paštomato, reikėtų pasirinkti siuntimo būdą iš paštomato iki durų/kurjeriu (nurodytu adresu).


Jeigu kiltų papildomų klausimų, prašome susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu.: info@jdsports.lt arba tel. nr.: + 370 (5) 259 5666.

Kaip gauti grąžinimo formą?

Kaip gauti grąžinimo formą?

Grąžinimo formą siunčiame tik elektroniniu paštu.

Kadangi el. laiškas yra generuojamas automatiškai, dažnai yra nukreipiamas į aplanką „Spam“ ir ištrintas pagal individualius el. pašto dėžutės nustatymus.

Jeigu negavote grąžinimo formos el. paštu, prašome susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu.: info@jdsports.lt arba tel. nr.: + 370 (5) 259 5666

Grąžinimo formą taip pat galite rasti ČIA.

Negavau pinigų grąžinimo

Negavau pinigų grąžinimo

Mokėjimo grąžinimas gali užtrukti iki 14 dienų nuo prekės grąžinimo mums datos. Kai tik grąžinimas bus užregistruotas sistemoje, informuosime Jus apie tai el. paštu. Dėkojame už kantrybę.

Kiek laiko trunka grąžinimo procesas?

Kiek laiko trunka grąžinimo procesas?

Ne vėliau nei per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos grąžinsime Jums įmoką į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas užsakymo apmokėjimas. Jeigu mokėjote kurjeriui/paštomate, prašome nurodyti banko sąskaitos numerį grąžinimo formoje. Kai tik grąžinimas bus užregistruotas sistemoje, informuosime Jus apie tai el. paštu.

Kaip pateikti prekę garantijai?

Kaip pateikti prekę garantijai?

JD Sports internetinėje parduotuvėje visoms prekėms taikoma 2 metų garantija. Žemiau pateikta garantinio skundo pateikimo tvarka internetu pirktoms prekėms. Pirkėjas norėdamas pateikti skundą dėl prekės kokybės, turi atnešti prekę į bet kurią fizinę JD Sports parduotuvę arba išsiųsti prekę kartu su pirkimą patvirtinančiu dokumentu žemiau nurodytu adresu. Prašome užpildyti nekokybiškos prekės formą, kurią rasite ČIA. Nekokybišką prekę ir užpildytą formą kartu su sąskaita faktūra pateikite fizinėje JD Sports parduotuvėje arba išsiųskite adresu:
UAB No Limit Logistika
Minsko pl. 55
LT-13279 Kuprioniškių km., Vilniaus r. sav.
Kontaktinis tel. nr. +370 680 865 30, skirtas tik siuntų tarnyboms.
Su užrašu ant siuntos „JDSPORTS.LT – nekokybiškos prekės grąžinimas“.


Siunčiant registruotu paštu arba per LP Express prašome nurodyti adresą:
UAB No Limit Logistika
Terminalo g. 8
LT-13279 Kuprioniškių km., Vilniaus r., Nemėžio sen.

Kontaktinis tel. nr. +370 680 865 30, skirtas tik siuntų tarnyboms.
Su užrašu ant siuntos „JDSPORTS.LT – nekokybiškos prekės grąžinimas“.


Priimame tik siuntas išsiųstas tiesiogiai į sandėlį. Siuntų su atsiėmimu pašto padaliniuose ar paštomatuose neaptarnaujame.


Norint išsiųsti grąžinimą iš paštomato, reikėtų pasirinkti siuntimo būdą iš paštomato iki durų/kurjeriu (nurodytu adresu).


Į prašymą atsakysime iki 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos. Nekokybiškos prekės grąžinimo formoje prašome nurodyti Jūsų pageidavimus dėl nekokybiškos prekės.


Gavus atsakymą dėl pripažinto skundo, prašome atsiųsti mums el. paštu: info@jdsports.lt siuntimo išlaidų čekio nuotrauką kartu su banko sąskaitos numeriu, kur grąžinsime Jums siuntimo išlaidas.

Ar bus grąžintas prekės kainų skirtumas, jeigu prekės kaina pasikeitė nuo užsakymo pateikimo dienos?

Ar bus grąžintas prekės kainų skirtumas, jeigu prekės kaina pasikeitė nuo užsakymo pateikimo dienos?

Pasikeitus prekės kainai dėl vykdomų akcijų arba nuolaidų, po užsakymo pateikimo kainos skirtumo negrąžiname.

Ką daryti, jeigu grąžinta suma yra neteisinga?

Ką daryti, jeigu grąžinta suma yra neteisinga?

Prašome susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu.:info@jdsports.lt arba tel. nr.: + 370 (5) 259 5666 , kuris mielai padės išspręsti iškilusią problemą..

Gauta prekė pažeista arba su defektu?

Gauta prekė pažeista arba su defektu?

Prašome susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu.: info@jdsports.lt arba tel. nr.: + 370 (5) 259 5666 , kuris mielai padės išspręsti iškilusią problemą.

Kokia yra grąžinimo politika?

Kokia yra grąžinimo politika?

Jeigu pirkote internetinėje parduotuvėje JDsports.lt, turite 30 dienų laikotarpį nenaudotos prekės grąžinimui bet kurioje fizinėje JD Sports parduotuvėje arba siunčiant į sandėlį.

Dėmesio! Siunčiant grąžinimą į sandėlį Pirkėjas pats pasirenka siuntos vežėją ir apmoka siuntimo išlaidas.

Priimame tik siuntas išsiųstas tiesiogiai į sandėlį, siuntų išsiųstų į pašto skyrių arba į paštomatą, neaptarnaujame.

Norint išsiųsti grąžinimą iš paštomato, reikėtų pasirinkti siuntimo būdą iš paštomato iki durų/kurjeriu (nurodytu adresu).

Daugiau informacijos apie prekės grąžinimą galite rasti ČIA.