Kur yra mano užsakymas?
Kur yra mano užsakymas?
Prisijunkite prie savo JD paskyros ir patikrinkite užsakymų istoriją arba dabartinę siuntos būseną per nuorodą, kurią išsiuntėme Jums el. paštu.
Kiek kainuoja pristatymas?
Kiek kainuoja pristatymas?
Nemokamas pristatymas taikomas visiems užsakymams, kurių krepšelio vertė yra didesnė nei 50 EUR. Jeigu krepšelio vertė yra mažesnė nei 50 EUR - priskaičiuojami papildomi mokesčiai:
3 EUR pasirinkus pristatymą DPD kurjerių tarnyba;
3 EUR pasirinkus pristatymą į DPD paštomatą;
4 EUR pasirinkus pristatymą į Omniva paštomatą.
Prekės pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje. Užsakymo pateikimo metu būtina nurodyti pristatymo adresą Lietuvoje.
Kodėl mano užsakymas buvo atšauktas?
Kodėl mano užsakymas buvo atšauktas?
Atsiprašome, kad atšaukėme Jūsų užsakymą.
Jeigu visų ar dalies užsakytų prekių negalėsime išsiųsti dėl nenumatyto prekių kiekio pasikeitimo, pagal prekių pirkimo-pardavimo taisykles galime įvykdyti dalinį arba viso prekių užsakymo anuliavimą, ne vėliau nei per 4 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
Mokėjimas bus grąžintas per 5 darbo dienas. Faktinis lėšų įskaitymo laikas Jūsų sąskaitoje priklauso nuo banko.
Prekių sąrašas yra atnaujinamas kasdien, todėl siūlome sekti mūsų e. parduotuvės puslapio naujienas
Kokie yra siuntų pristatymo būdai?
Kokie yra siuntų pristatymo būdai?
Užsakymus Jūsų nurodytu pristatymo adresu siunčiame DPD kurjeriu.
DPD
pristatymo laikas: 2-6 darbo dienos;
užsakymus pristato UAB „DPD Lietuva“, šios įmonės interneto svetainę galite aplankyti adresu: www.dpd.com/lt;
DPD klientų aptarnavimo skyrius padės Jums darbo dienomis nuo 08:00 val. iki 18:00 val., telefonu: 8 5 210 67 77 , el. paštu: kas@dpd.lt;
jeigu kurjeris neras gavėjo nurodytu pristatymo adresu, jis bandys pristatyti siuntą dar vieną kartą;
Dėmesio! Gavus pažeistą arba atidarytą siuntą, būtina užpildyti pakuotės pažeidimo aktą kartu su kurjeriu arba atsakingu Pickup siuntų taško darbuotoju.
DPD paštomatas
pristatymo laikas: 2-6 darbo dienos;
nemokamas pristatymas nuo 50 EUR;
patogus atsiėmimas daugiau nei 245 paštomatuose visoje Lietuvoje;
siuntas galima atsiimti per 5 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą;
kai siunta bus paruošta atsiimti, gausite patvirtinimą el. paštu arba SMS žinute su kodu. Norint atsiimti siuntą, būtina įrašyti gautą kodą.
OMNIVA paštomatas
pristatymo laikas: 2-6 darbo dienos;
nemokamas pristatymas nuo 50 EUR;
patogus atsiėmimas daugiau nei 420 paštomatuose visoje Lietuvoje;
siuntas galima atsiimti per 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą;
kai siunta bus paruošta atsiimti, gausite patvirtinimą el. paštu arba SMS žinute su kodu. Norint atsiimti siuntą, būtina įrašyti gautą kodą.
OMNIVA Klientų aptarnavimo skyrius padės Jums darbo dienomis nuo 08:00 val. iki 19:00 val. bei šeštadieniais nuo 10:00 val. iki 15:00 val., telefonu: +370 7336554 arba el. paštu: info@omniva.lt;
Dėmesio! Gavus pažeistą arba atidarytą siuntą, prašome nedelsiant padaryti pakuotės/prekės nuotrauką prie paštomato ir susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu.: info@jdsports.lt arba tel. nr.: + 370 (5) 259 5666
Mano užsakymas buvo padalintas
Mano užsakymas buvo padalintas
Jeigu užsakyme yra kelios prekės, siekiant užtikrinti greitesnį pristatymą, užsakymas gali būti padalintas. Užsakymo pristatymas keliose siuntose nepadidina siuntimo kainos.
Jeigu negavote pranešimo apie užsakymo padalinimą, visos prekės buvo išsiųstos vienoje siuntoje.
Mano užsakymas nepilnas
Mano užsakymas nepilnas
Kartais negalime išsiųsti viso užsakymo dėl nenumatytų prekių kiekio pasikeitimų. Tokiu atveju išsiųsime Jums el. laišką, su informacija, kurios prekės negalėsime išsiųsti.
Už visas neišsiųstas prekes grąžinsime Jums mokėjimą.
Jeigu po 5 darbo dienų nuo užsakymo pateikimo dienos negavote el. laiško dėl atšaukimo ir mokėjimo grąžinimo dėl neišsiųstos prekės, prašome susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu.: info@jdsports.lt arba tel. nr.: + 370 (5) 259 5666 Prašome taip pat patikrinti el. pašto spam/šlamšto ėžutę.
Dėmesio! Gavus pažeistą arba atidarytą siuntą, prašome nedelsiant padaryti pakuotės/prekės nuotrauką ir susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu.: info@jdsports.lt arba tel. nr.: + 370 (5) 259 5666 Jeigu yra galimybė, rekomenduojame taip pat užpildyti pakuotės pažeidimo aktą kartu su kurjeriu, siuntos pristatymo metu arba atsakingu Pickup siuntų taško darbuotoju.
Pristatyta prekė skiriasi nuo užsakytos.
Pristatyta prekė skiriasi nuo užsakytos.
Jeigu gauta prekė neatitinka užsakymo, prašome padaryti prekės pakuotės ir etiketės nuotraukas, ir susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu.: info@jdsports.lt arba tel. nr.: + 370 (5) 259 5666, kuris mielai padės Jums išspręsti problemą.
Ar galima išsiųsti užsakymą kaip dovaną?
Ar galima išsiųsti užsakymą kaip dovaną?
Dovanų pakavimo paslaugos neteikiame. Jeigu norite išsiųsti pasirinktą prekę kitam gavėjui, pateikdami užsakymą, nurodykite jo adresą.
Turiu problemą su pristatymu
Turiu problemą su pristatymu
Jeigu iškilo problemų susijusių su užsakymo pristatymu, prašome patikrinti siuntos būseną žemiau nurodytais būdais:
Prisijunkite prie savo JD paskyros ir patikrinkite užsakymų istoriją arba dabartinę siuntos būseną, per nuorodą, kurią išsiuntėme el. paštu.
Jeigu kiltų papildomų klausimų, prašome susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu.: info@jdsports.lt arba tel. nr.: + 370 (5) 259 5666, kuris mielai padės išspręsti problemą.
Ar galiu pakeisti arba atšaukti užsakymą?
Ar galiu pakeisti arba atšaukti užsakymą?
Jeigu pateiktas užsakymas jau yra supakuotas ir paruoštas išsiuntimui, pakeisti arba atšaukti užsakymo negalime. Norėdami sužinoti užsakymo būseną, prašome kuo greičiau susisiekti su mumis + 370 (5) 259 5666 galbūt dar galėsime atšaukti užsakymą.
Jeigu prekė neatitiks Jūsų lūkesčių, suteikiame 30 dienų laikotarpį prekėms pakeisti arba grąžinti nuo pristatymo patvirtinimo datos. Daugiau informacijos galite rasti ČIA
Norėdami atsisakyti siuntos, prašome jos nepriimti ir pasakyti kurjeriui, kad grąžintų siuntą siuntėjui.
Ar galiu pakeisti pristatymo adresą?
Ar galiu pakeisti pristatymo adresą?
Dėl asmens duomenų saugumo, po užsakymo patvirtinimo, pristatymo adreso keitimas negalimas. Rekomenduojame prieš patvirtinant užsakymą įsitikinti, kad visi adreso duomenys yra teisingi. Siuntos išsiunčiamos iš sandėlio tik tuo adresu, kuris buvo nurodytas pateikiant užsakymą.
Prieš pristatant prekę kurjerių tarnyba išsiųs Jums el. laišką/sms žinutę su prisijungimo nuoroda ir siuntos nr., kur galėsite valdyti siuntą ir pakeisti pristatymo adresą.
Jeigu prekė neatitiks Jūsų lūkesčių, suteikiame 30 dienų laikotarpį prekėms pakeisti arba grąžinti nuo pristatymo patvirtinimo datos. Daugiau informacijos galite rasti ČIA
Kodėl negavau užsakymo patvirtinimo el. paštu?
Kodėl negavau užsakymo patvirtinimo el. paštu?
Užsakyme nurodytu el. pašto adresu Jums buvo išsiųstas automatinis laiškas su užsakymo patvirtinimu. Laiškas galėjo patekti į spam/šlamšto dėžutę.
Preliminarus užsakymo pristatymo laikas: 2-6 darbo dienos.